Meovvmeovv Deletedmom_21 evet ama direkt odanın içinde değil. Koridoru yakıyorum ve onun ışığı odaya vuruyor o kadar ışıkda uyuyoruz. Hem bizi görebilecek kadar iyi,hemde uykusunu açmayacak kadar loş oluyor :)
Meltemingo Deletedmom_21 evet kullaniyorum dogdugu gunden beri gece uyandigimda yattgim yerden besigini goreblmek icin hemde emzrmye kalktgmda kolaylik oluyo 3 kademeli benmkki en dusuk kademede yuzune vurmiyacak loş bi sekilde sabaha kadar yaniyor sarjli zaten…
Deletedmom_21 Rumeysa61 kac yasinda bebeginiz uyuduktan sonra kapatıyor musunuz yoksa sabaha kadar acik mi kalıyor 🥰
Deletedmom_21 Meovvmeovv anladim canim peki sabaha kadar mi acik kaliyor yoksa uyuyunca kapatiyor musunuz
Cherryblossom 2 yasında bebegim hic kullanmadim alisti bebegimde karanlık daha saglıklı diyor doktorlar ama korkmamasi icin hafif bir isik olabilir tabii
Annesininaski 24 aylık hala kullanmıyorum kızım karanlıkta uyumaya da alıştığı için ışıkta uyumayı istemiyor,melatonin hormonu karanlıkta salgılandığı için doktorlar da önermiyor,ama ara koridor gibi loş bi ışık konulabilir tabi 🤗
Minnikkiz Deletedmom_21 bende kullanıyorum sabaha kadar denebilir yani son emzirdiğim saatten bidahaki emzireceğim saate hava aydınlanacaksa o zaman çıkarıyorum kapının ordaki prizde çok aşırı aydınlatmıyo hem bana da kolaylık oluyo emzirirken yada mızırdandığında rahat görmek için
Cansuzana Doğduğu günden beri Sabaha kadar açık kalıyor karanlıkta bişey olursa görmesem diye korkuyorum 🙈
hemsireemom Deletedmom_21 ben kullanıyorum hayatım mama yapıyorum mecburen sürekli onu açmak için kalkamıyorum beşiği yanıma çektiğimden 😀
Deletedmom_21 hemsireemom bende kullanamaya basladim aşkım odasini ayirttik ya birde karartma perde var karanlık oluyor korkar diye tuz lambasi kullanmaya basladim dunden