zey136 Bepanthol kullanıyordum ama cildi hassas bebeğimin yetersiz kalıyor. Hamazinc ve oksizinc için iyi yorumlar okudum, kullanıp önerenler var mı?
1aras2ahlas Ben Sarı kantaron yağında buldum çareyi kendim yüzüm için yapmıştım bir yıldır kullanıyorum kaç defa bez değişti kızarınca sürüyorum birdaha bez değişene kadar geçiyor.
Srplty Hakiki zeytinyağı kullanıyorum bende bebeğimin pişik olduğu dönemlerde onun haricinde her alt değişiminde bepantol kullanıyoruz