11.5 aylik bebeğim var akşam 8.30 gibi filan balik yedirdim ilac kullanacagimizi unutup az Bi miktarda yedirdim.10.30 da da kullanmamız gereken Bi antibiyotigimiz var acaba Bi sorun olur mu versem bilgisi olan var mıdır aynı şekilde ates düşürücü de verilebilir mi?