Kubrasolmmaz Kararsız kaldım ne marka alacağını iyi ve kötğ yanları neler ? Ve hangi marka link şeklinde atarsanız hemen bakacağım
TalentedMom Kubrasolmmaz xiomi aldım çok memnunum keşke daha önce alsaydım aklına takılan soru varsa sorabilirsin trendyoldan aldım zaten en çok satanlarda var
1prens1prensesannesii Kubrasolmmaz Tefal aldım.memnunum Sadece patates kizartmasini yapamıyorum sanırım ben yada patatesin cinsinden mi bilmiyorum sevemedim.ama geri kalan herşeyi çok guzel
Cik Kubrasolmmaz bence çok gereksiz ya bende aldım ama pek birşey pişirmiyorum mangal da yapılacak şeyleri iyi yapıyormo kadar
Findikzadem Kubrasolmmaz ben dün sipariş verdim bugün geldi hemen denedim çok beğendik yui markası fiyatıda gayet uygun malzeme kalitesi çok iyi
Kubrasolmmaz TalentedMom patates kızartması köfte neler yapıyorsunuz içerisinde birde 4 kişiyiz büyüklüğü nasıl
TalentedMom Kubrasolmmaz valla herşey yapıyorum bugün palamut pişirdim lokum gibi oldu hemen hemen her gün patates yapıyorım çok güzel oluyor hazır dondurulmuş patates alıyorum bir tatlı kaşığı yağ ve tuz ekliyorım köfte de çok pişirdim büyük rahatlık biber bile közledim
Kubrasolmmaz TalentedMom çok iyimiş o zaman bende alacağım hangisi daha iyi diye sormak istedim teşekkür ediyorum
Findikzadem Kubrasolmmaz https://www.hepsiburada.com/yui-m20-maxifry-dokunmatik-ekran-45-litre-smart-airfryer-yasiz-fritz-1500w-yui-trkiye-garantili-p-HBCV00002BNX7O?url_src=and-product-detail
Hollymolly Kubrasolmmaz xiaomi kullanıyorum. Aşırı memnunum. Şu an ya böbreğinden vazgeçeceksin Ya airfrayerden deseler “tek böbrekle de yaşarım” derim o derece..
MinikAsyam Ben de kararsız kalanlardanım. Philips kullanan yok mu acaba? Bir de bir sürü modeli var Philips’in de. Hangisi daha mantıklı acaba?
TalentedMom MinikAsyam ben çok araştırdım xiomi daha çok tercih ediliyor ekstra olarak yoğurt yapma özelliği de var