DurununAnnesi12 7 aylıkken bıraktırmasam muhtemelen bi daha bıraktıramazmışm bende çünkü 9 aylıkken alt 2 üst 2 dişi vardı ve hep yaraydı kandı göğüslerim ısırıp durmasından. Bide memede uyusa napardım dedim. Ama şöyle hesapladım ben. Diş çıkarırken emerken rahatlıyolar dişleri çıksın öyle falan dedim ama olmadı. Aslında bırakınca şunu gördüm gece uyanmalar meme demeler emerek uyumalar tamamen bu alışkanlık. O alışkanlık son bulunca deliksiz saatlerce uyku alıyo yerini. Bıraktırabilirseniz gece beslenmesini rahat olur sizin açınızdan tabi bi gelişim sorunu yoksa. Gündüzleri sürekli meme isteyince bende ısrarla meyve verdim eline armut verdim erik verdim bu şekilde unuttu belki size de fikir olr