MeleKk34 benim yatak odamda çok soğuk hiç ısınmaz ama oğlumla çok yattık koca kış benimle yatmak istedi diyebilirim, odasınsa uyuyup ilk uyandıktan sonra hep yanımda devam etti yatmaya. Hiç korkmayın yeterli giydirdikten sonra içiniz rahat etsin. Hem bebekler çok sıcağı sevmiyor. Böyle alıştıkları için de soğuğa daha dayanıklı oluyorlar 🙏🏻