Tosbikkkk Ayyyy nerden başlasam acaba 😥 Hırçınlık öfke nöbeti Hayır dedikçe inadına yapmalar… Yıkılmadım ama ayaktada değilim 🤧🤧🤧
sarilokumumm Tosbikkkk 18 aydan beri ağlama hırçınlık öfke nöbetleri başladı 21 aylık olucaz istediğini ağlayarak yaptırmayı huy edindi ağlayınca katılma nöbeti oluyor bizde nöbet geçirmesin diye ağlatmamaya özen gösteriyorduk geçen nörolojiye gittik ağlamayı huy edinmiş önüne geçin dedi 1 haftadır iyiyiz ağlayarak yaptırmayı bıraktı şükür daha neler bekliyor acaba bizi
16prenses37 Bız galıba o kışılerız ana kız hıc sözümü dınlemıyo bağırıyorum çok damarıma basıyo sonra pısman oluyorum ama hıc dınlemıyo oyum oynamıyor telefon Görünce vakum gıbı yapışıyor yasak koydukça daha çok uzerıne düşüyor ne yapcam bende bılemedım
Tosbikkkk 16prenses37 evet kuzum gerçekten sözümü dinlemiyor ve sonra yapışıyor bana bende çözemedim bu olayı
Seyma34 16prenses37 bende 25 aylık anne olarak aynı durumları yaşıyorum. Ne zaman geçecek ye gün satıyorum
Lidya-t 28 aylık daha yeni yeni inatlaşma,vurma ,dediği yapılmayınca yere yatıp ağlama krizleri yaşıyoruz geç girdik bu sendroma ama bomba gibi yaşıyoruz şuan.🤪Allah tan kreşe verdim orada yapmıyor garezi bize 😂
Lidya-t Tosbikkkk Valla çok uyumluymuş gayet iyi oldu çalıştığım için mecbur kaldım biraz küçük diye tereddütlüydüm hiç öyle olmadı .Yemeklerini çok güzel yiyormuş, uyuyor ,etkinliklere katılımı çok iyiymiş o yüzden çok memnunum.Çok şükür oraya kısa sürede alıştı benim evde yapamadıklarımı orada yapıyor aklımda kalmıyor
Buket5353 sarilokumumm nasıl biraktirdiniz benim kızımda aynı ve gerçekten çok yoruyor beni ağlaması asla dışarı dahi cikamiyoruz
Koalina Tosbikkkk Ah bacım bende işkence içindeyim gerçekten biz dışarıda çıkamıyoruz çıktığı an işkence ediyor bana, siİm nasıl dışarı çıkma durumu
Batigun Tosbikkkk burdayım ben de inatlaşma herşeyi kendim yapacağım deme sebepsiz ağlama ve saatlerce ağlayabilme. 😨
Tosbikkkk Batigun evet aynısı bizdede var bacım Ya benim anlamadığım üşenmeden nasıl bu kadar uzun süre ağlayabiliyorlar
Batigun Tosbikkkk ben de anlamıyorum vallahi o ağlarken ben yoruluyorum ama kızım yorulmuyor. Bir de uykuya direnme var saatlerce uğraşıyorum uyumuyor gercekten çok zorlanıyorum bir de çalışıyorum bazen tukeniyorum
Tosbikkkk Koalina ben bitane yer buldum oyun alanı bir saati 51 tl Oraya götürmeye başladım Orda biraz sakinledi kuzum Ama normalde evde sıkılıyor Dışarı çıkmak istiyor En ufak şeye ağlıyor İnatlaşıyor Bazen çığlık atasım geliyor o derece
Koalina Tosbikkkk Maalesef ben ilçede olduğum için yok yoksa hemen vericem kızımı yavrucklarda evde bunalıypr ne yapsınlar😔