Benim bebeğim 8 ay 5 günlük 10 da gece uykusuna yatmış oluyo daha önce denedim sekizde dokuzda yatırmayı ama geceye kadar on kere kalkıyodu 10 gibi yatınca 2 de kalkar gece emmesine sonra sabah uyanıyor merak ettiğim şey bebişleriniz o saatler de yatınca sabaha kadar deliksiz uyuyor mu yoksa gece kalkıyor mu