MeleKk34 Kızlar bebeğim beşbucuk aylık ilk defa kola içtim aşırı gazlı bebekti çok cektım çok bazende cekıyorum hâlâ şimdi canım çok cekti ve içtim inşallah bebeğimde huzursuzluk yaratmaz varmı içen çok gaz yapıyor mu
Cazott MeleKk34 bana doktorumun söylediği kolanın içindeki gaz yapay gaz olduğu için süte geçmez portakal limon gibi doğal şeylerin içindeki gaz süte geçer ama kendisi zararlı olduğu için çok aşırıya kaçmadan tuketebilirsin demişti ben baya içtim sorun yaşamamıştım 😅
Brc12 MeleKk34 ben hemen hemen hergun içiyorm cm k seviyorm kolayı ben artı bı gaz yaptığını düşünmüyorm bı mercimek çorbası da yaşadığım sıkıntıyı kolada yaşamadım mesela.
Mavininbiri MeleKk34 Doğum yaptığımdan beri içmedim hiç 50 günlük bebeğim bugün ilk defa içtim ve şu an acısını çekiyorum
esilayldrmmm Benimki de kolikti eşim kola bagımlısı evde kola eksik olmaz bende canım çektikçe 1 çay bardağı içip üstüne bol su içerdim 😅
Nesliaysima MeleKk34 kız ben doğum yaptım ertesi gün içtim aşeriyordum resmen kolayı su gibi içesim geliyordu ama 1 bardakta olsa içiyordum bişey olmadı yani nolcak