Kızlar kızım ocakta 4 yaşına giricek ama gün içinde özellikle evde hiç sözümü dinlemiyor birşeye yapma dersem karışma seni sevmiyorum diyor çok yaramaz hareketli ve aşırı akıllı kardeşinide kıskanıyor anlıyorum ama çok yoruluyorum karışmayım oynasın kendi halinde diyorum annem gil bukezde çocugu rahat bıraktın yaramaz oldu diyorlar dışarı çıkıyoruz gezmeye Bi oyuncakmı gördü yok illa alınacak kendini yerden yere atıyor küsüyo gelmiyor şaştım napıcam bilmiyorum ana okuluna yazdırcaktım içim rahat etmedi ya kaşla göz arasında dışarı çıkarsa cama çıkarsa ocakla ne biliyim birşeyler le oynarsa off kafam çok dolu yardım edin sizinkilerde böylemi yalnız değilim değilmi