Merhabalar kızım 14 aylık biraz önce buzluğa kıyma koydum .buzluk altta olduğu için kızım dolabı açıp poşeti almış . Bende sıra odada kıyafetlerini topladım 5 dkıka sürmedi sesi çıkmayınca kesin bişey yapıyor dedim koştum yanına . Poşetin ucunu ısırarak koparmış elinde bir parça vardı ağzına koydu sonra elimle hemen çıkardım . Yutmuş olabilir bilry olur mu çiğ besinlerin zararlı oldgunh duymuştum uyku saati geldi korkuyorum bişry olur mu 😔