Benistosk Kızlar 10 gün önce sezaryen oldum ama sırtım cok kötü kopuyor sanki.cocugumu ayakta tutamıyorum iki dk .ne zaman gececk bu ağrı.sizinde oldu mu.yapılacak birşey var mı sizce
barbunyalikek Benistosk Bende 15 gün oldu. Sırt ağrısından 2 kattım yeni yeni geçti idrar yaparken falan zorlanıyor musunuz
Melek0205 Benistosk ben çok çektim o sırt ağrısını. Düzenli olarak masaj ve sert yere yatıp kolarınızı başınızın altına koyup yarım mekik çekme hareketi yapıp arada gevşeyip dinleyin her gün bunu yaparak geçirdim ben çok şükür hemde süt yapıyor bu hareket :)
Uygarpinar Benistosk bende aynısı oldu bir aya yakın sürdü altını almak,eğilmek işkenceyi resmen zamanla geçiyor merak etmeyin
eylul19 Benistosk 14 ay once sezeryan oldum o zmndan berı belım fecı agrıyo .bır kac gun ıyıydı sonra yıne agrılar baslıyor kasılıyor gbı damarlar cekılıyormus gbı cok degısık bnmkı gecmedı sızınkı gecer ıns
Benistosk barbunyalikek yok idrar yaparken bi sorun yaşamıyorum ama cocugu tutamıyorum iki dk. ayakta kalamıyorum eğilemiyorum cok fena hiç birşey yapamaz oldum
Elifmm 15 Ay oldu hala geçmedi ne zıkkım bi agrıymış sabahları kalktığımda özellikle kopuyo sırtım ne zaman geçer bilmiyorum ama doğumdan sonra oldu