Larensare Yenidoğan bebeklerde 10 güne kadar kaka yapmamak normal sayılıyor. Bizde yaşadık aynı sorunu. 3 doktor da gayet normal dedi. Karnına masaj yapıyordum yağ ile o zaman yapıyordu. 6 gün yapamadığı da oluyordu. Bağırsakları düzene girmiyor hemen olabiliyor öyle şeyler. Damla kullanmama rağmen yapmıyordu ama kabız değildi, yaptığı zaman sulu normal yapıyordu yine. Kabız vs. durumu farkederseniz doktora gidin mutlaka.