Alpimom1 Bu aşıları yaptırıp yan etkileri gören var mı bebeğim de huzursuzluk var ve ağlama krizleri aşıya da bağlamak istemiyorum ama üşütmüşte olabilir. Bilemiyorum zor sakinleştirdim aşıdan beri kaka da yapmadı ama
Derya2867 Alpimom1 3 aylıkken rota virüsü aşısı ilk dozu yaptırdım 38,5 ateş 2 gün sürdü ve bizi çok zorladı 5 aylıkken ikinci dozu oldu ateş yapmadı menenjit aşılarını yaptırmayı çok istedim ama işe başladım malum menenjit aşıları çok yan etkiye sahip ve ben kızımı o halde bırakıp işe gidemem
witcher Alpimom1 2. Ayda rota yaptırdık hiçbir yan etki olmadı 3.ayda menenjit biraz ateş yaptı 38.3 felan o da carpol verdim geçti 1 gece sürdü
Deletedmom_68 Alpimom1 bizim takvimimizde üçü bir yapılıyor 3. ve 5. ayda rotarix nimenrix bexsero. dün 2. dozları olduk ters etki yaptı 34.8 e düştü ateşi saatlerce uğraşıp zor ısıttık huysuzluk huzursuzluğu geçtim bugün de çıkmak zorunda kaldık yine 35.2 ye düştü. Aynı yüksek ateş gibi bir iki gün sürebilirmiş ateş düşüklüğü zormuş kesinlikle ilk dozlarda yükselmişti şükür birer doz menenjitler kaldı o da 13. ayda yapılacak mahvoldum dünden beri
Ececan2006 Alpimom1 3 aylik oglum bu ay menenjit yapildi 2 aylikken rota , rota da biraz ates cikti ama 37,5 bucugu gecmedigi icin calpol vermedim, menenjitte ates de olmadi azicik huysuzdu oda normal asi oldu sonucta
Alpimom1 Derya2867 bırakıp gidilmez inanki çok zorladı beni ne güzel Bi düzenimiz vardı allak bullak oldu resmen herşey
Alpimom1 Deletedmom_68 vallaha ne yapacağımızı şaşırdık ateş problemi yok ama aşırı huy değiştirdi ağlama krizleri cabası