Hurinur03 böyle düşünmen çok normal daha 17 günlük annesin. Adaptasyon süreci en erken 40 gün. 40ın çıksın şöyle ⅔ aylara gel tekrar konuşalım. 😍😍sadece sabret lütfen ve bu dönemi en sakin, en rahat ,en sağlıklı ve verimli nasıl geçirebilirim diye odaklan . Bol bol olumlama yap.. Herşey güzel olacak. Bugünlerin nasıl geçtiğine inanamayacaksın