10 Eylül de uygulandı menenjit aşımız. Çok şükür ateş olmadı ama huysuzluk ve huzursuzluğu oldu. 3-7 gün normal süreç demişti doktorumuz. Sadece anne sütü ile besleniyor bu dönemde meme reddi oldu. Emiyor bir çekiyor bırakıp memede ağlıyordu. Doktorumuz aşıdan kaynaklı farkedilmeyecek kadar da burun akıntısı tıkanıklık olabilir o yüzden böyle yapabilir , burun tikanikligi varsa da emerken hava yutup gaz yapabilir o da keyfini kacirabilir gün içerisinde bebeğin durumuna göre besleme öncesi burun yıkama yapalım demişti. Burun yıkama yaparken de çok ağlasa da çabuk susuyor ve bol bol salya cikariyor rahatlıyor olmalı ki meme reddi geçti şuan iyiyiz çok şükür