İyi akşamlar hanımlar, 6 aylık bebeğim var ve yavaştan ek gıdaya geçtim. Sabah kahvaltılarda peynir olsun domates suyu olsun tattırıyorum. Dünde annem kemik suyuyla sebze çorbası yaptı ondan içirdik. Dün akşam ve bugün ki kakası bildiğiniz koyu ve top gibi, yani kabız olmuş. Ek gıdaya geçişte benim gibi böyle bir problemle karşılaşan oldu mu ? Olduysa nasıl bir çözüm buldunuz ?