19asel kızım 6 aylık oldu bir gözü hâlâ çapaklanıyor masaj yapıyorum ilaç kullandım geçmedi doktor geçmezse 1 yaşında operasyon geçirebilir deDi bizim gibi olupta düzelen var mı
Yalin 19asel 5.5 ayligiz 4 ün sonlarinda duzeldi. Sadece baslarda damla kullandik sinra sadece masaj, gecti
KaSeAy 19asel Burada bitkisel yöntemlerle başka başka öneri verenler olabilit ama siz ilaç kullanıyormussunz doktornuzdan başka kmsenin dedigini dikkate almayın bence. Alerji olabilir göz cok hassas. Operasyon gecirse bile kendi saglıgı için öyle düşünün üzülmeyn
FeriDeniz 19asel gözyaşı kanalı tıkanıklığı mı varmış? Masajı doğru teknikle yaptığınıza emin misiniz?
Halime99 19asel merhaba bebeğim doğduğunda gözleri çok çapak yaptı açamıyoduda doktor bebek şampuanı ile sabah akşam yıkamamı söylemişti öyle yaptım ve geçti çok şükür
Yalin 19asel yani iste 2 aylikken falan tanı kondu zaten, o zamandan 4 un sonlarina kadar, duzenli yapin geciyor. Size dr unuz nasil gosterdi bilmiyorum ama bizimki goz pinarina bastirip burundan asagiya kaydirarak yapilmasi gerektigini soyledi
Yalin 19asel o zaman duzenli yapmaya devam et, etkili olacaktir. Gunde 3-4 kere 10 defa tekrarlayabilirsin