Aslancikli Eviniz kac derece ? Uyku tulumu giydi mi bebisler ? Bizim 19 20 civari giydirsem mi bilemiyorum. Uzun kollu pijamayla usuyor.
UraSsmom Aslancikli Ben küçüğe giydiriyodum zaten (11 aylık) büyüğe (29 Aylık) de bugün giydirmeye başladım
Aslancikli Betul-08 bu sefer hava iyice soguyunca bi kat daha mi gerekicek diyede tedirgin oldum. Su an yasadgm yer 9 derece geceleri
Secil0127 kirmizibasliklikiz_ bizimki de 25 derece acaba kaç tog almam gerekiyor Bi türlü anlamadım mantığını
Linlin1511 kirmizibasliklikiz_ kaç tog giydiriyorsunuz? bir de içine ne giydiriyorsunuz? benim evde termsotat var, kışın 23°'ye sabitliyoruz ısıyı. kaç tog giymeli,içine ne giydirmeliyim bilmiyorum açıkçası. havalar birden serinledi şu an bile 24.2-24.3° oluyor odası. tulum alsam şimdiki ısıya göre mi almalı yoksa kış için mi?
Haffuse Ben uzun kolluyla yatirdim, ama birazdan kisligini cikarip giydiricem…birkac gundur ayaklari gece buz kesiliyordu, corap giydiriyordum, ama icim rahat etmiyor… Cok yagmur yagiyor, gece daha da sogur havalar…
Aslancikli Haffuse evet cok soguk. Uzun kollu pijamayla dun gece buz gibi olmus ustunude aciyor hep ortmuyor .
kirmizibasliklikiz_ Secil0127 ben suan 0.5 tog giydiriyorum icine uzun seyler giydiriyorum. Ama kisin da 23 derece mesela ama daha serin oluyor o zamanda 1.5 tog giydiriyorum 😊
Berra0804 Aslancikli bende e bebekten aldım hangi derecede içine ne giydiriyorsunuz bizim geceleri şuanda 20 21 derece ben zıbın giydirip yatırıyorum sabah kalktığında vücudu sıcak ama ne giydirilir için hangi derecelerde bilemedim