Gokyuzumm nasıl uzatacağız uykuları başka çözüm buldunuz mu? benim oğlan yeni doğan döneminden beri 2 saatte bir uyanır. En fazla 3 saat oluyor. Mama vereyim demiştim içmedi sonra bende pişman oldum verdiğime sütüm dururken. Doktorumuz 9.aya kadar da tok tutan mama muhallebi tarzı şeyleri kullanma dedi. 7 aylık 😓