Balim38 Ben de Edirne’de okumuştum. Merkez dediğiniz yerde Bazı mahalleler daha çok çingene mahallesi olabiliyor. Aile için en sakin ve güzel yer bence gölet tarafı. Memur kesim daha çok orada. Mahalle olarak çok hatırlayamadım. Gölet adı da Barış parkı olarak geçiyordu.