Xadijahh13 Selam anneler …. Oğlum 32 aylık 11.700 gram çok kötü hiss ediyorum kendimi …. Benimle aynı durumu yaşayan var mı ?
tugceo92 Xadijahh13 yapisi oyledir canim birinize çekmiştir belki. Kizim bana cekmis mesela bende 46 kg yum sabit. Ocakta 4 yasina gircek kizim. Tam 14 kg hatta yeni 14 kg oldu aylardir 13tu. Hic takilmiyorum ben sagligi yerindeyse bosver
Flamingo Xadijahh13 36 aylik 13 kilo ve hic sorun yapmiyorum gayet sağlıklı cok şükür😊 doktor da ortalamanin 14-15 kilo oldugunu söylemişti ama dedigim gibi cok sukur sagligi yerinde o yüzden siz de takılmayın hic,demek ki minyon bir cocuk olacak hic belli olmaz ilerde bianda serpiledebilir.
TalentedMom Xadijahh13 biz de aynıyız ben artık çok takmıyoeum çünkü sağlığı iyi gelişimi iyi doktoe bile diyor genetik de olabiliyor çok aşırı hareketli hiç duemuyor
Demetbulut Xadijahh13 şimdi burda yazılanlar moralini dahada bozmasın canım. Her çocuk farklıdır genetik özelliklerinide düşün.. Oğlumda 32 aylık 15.5 kilo hiç oturmaz hep hareket halinde
Marinedeniz Benim oglum da 28 aylik 11 kilo bile degildi en son bu cts kontrole gidecegiz tekrar bakalim.. raporlu mamaya baslamistik en son onun biraz etkisini gorduk artik cok takmiyorum kafaya yani takmamaya calisiyorum cok sukur saglikli olsun da🙏🏻
Gokcemmmmm Marinedeniz benimkide 28 aylik 10 kilo doktora götürüp mama yazdirmayi düşünüyorum raporlu olandan. Devlette yaziyorkarmi çocuk doktorlari yoksa özelemi gitmeli.
Marinedeniz Xadijahh13 faydasini gorduk canim oyle asiri kilo aldrmadi ama en azindan bir kac yuz gram aldi aylardir hic alamiyordu kullanmaya devam ediyoruz halen doktordan rapor cikartilarak aliniyor nutricia fortini diye bir mama
Tubasahra tugceo92 Benim kızım da kasimda 4 yasina giricek oda 14 kilo.Bana da normal geliyor.Kilosuna laf edene anası gibi tontiş olmayacak o diyorum .🤓
Bety 29 aylık oğlum dün kontrole gittik 12 kilo 90cm ebe 11- 13 kilo ,90 cm arasında olmasını bekliyoruz normal bu kilo ve boyu dedi
Deb290818 Benim kızım 29 aylık 10.5 kilo 22. Ayda memeyi bıraktıktan beri hiiç kilo almamıştı. Ne testler yapıldı ne kafalar yedim😂 en sonunda biorezonans alerji testi yaptırdım biraürü gıdaya intöleransı çıkmış biraz o gıdaları azaltınca toparlanıyor gibi daha çok yeni ve tartmıyorumda (hergün tartıp kafayı yiyorum diye doktor tartmamı yasakladı:) ama iyi geldiğini hissediyorum sanki. Belki fikir olur
BalkizimBaloglum2 Xadijahh13 kizim 31 aylik 11 kilo aşırı hareketli ve pek yemek yemeyi sevmiyo malesef bende alistim bu duruma yoksa oda bende cok etkileniyoruz bu durumdan
FatmaKrbkl Xadijahh13 oğlum 2 yaşında 10 kilo 🤷🏻♀️ heo böyleydi kabullendim bu durumu benim çocuğum çıtı pıtı diye sağlığı yerinde olsun yeter ki bin şükür ☺️😍
Zera Oglum 3,5 yasinda 15 kilo. Hep zayif bir cocuktu, hic sorun etmedim fos kilo olacagina saglikli zayif olsun ki zaten saglikli besleniyor benim icin yeterli☺️