Merhabalar. Kızım 4 aylık daha önce hiç süt sağmadım. Bi hastanede ameliyat oldum iki ay önce o zaman sağıp çöpe atmıştım 😞 neyse … sormak istediğim şey hangi saatler sağarsam daha çok gelir ? Kızım hiç biberon tutmadı . İçebilir mi yoksa kaşık biberon mu alayım ? Süt poşetlerinden alacağım da hangi marka alayım ? Baby me iyi mi ? Ve kaç ml doldurup kaldırayım ? Buzluğa atmadan önce öneriniz var mı ? Bu konular da ve ya başka eklemek istediğiniz bir şey olursa yazın lütfen 🙏🏻