Zehra5050 Merhaba hanımlar 7 aylık oğlum sevmediği sebzelere vs içine bisküvi mama yoğurt falan katarak yediriyorum sizce yanlış mı yapıyorum sevmesi için zorlamali miyim?
Aliveannesi96 Zehra5050 genelde yanlış diyorlar ama bende arada öyle yapıyorum yumurta yemiyor pekmez damlatıyorum mesela ama bi kaç doktor videoda öyle yapmayın ara verin bi süre sonra tekrar sunun karıştırmadan diyorlar
Eymenkuzusu Zehra5050 zorlamayin bence buyudkce alisack ben ogluma ispanak veriyordum yemiyordu smdi 1 yasinda verdigim zaman yiyor. Zamana birakin emziriyorsaniz bolca emzirin. Ben oyle yaptim smdi mama mama diye pesimde dolaniyo iyice scikinca ne verirsem de yiyorm