Kızlar bebeğim 7 ay 4 günlük 3 gün önce 38,5 ateşten dr götürdüm serum verdi boğazda kızarıklık var dedi ilaç yazmadı ateşi 37,5 çıkıp düşüyor sürekli arada öksürüğü ve burun akıntısı var doktora götürmelimiyim tekrar ilaç yazarım ilk gittiğimde burun akıntısı yoktu bugün başladı