NOG06 Kızlar ebebekte satılan promalt içeceğini aranızda kullanan varmı? Eskiden sütüm dolu dolu gelirdi o zaman 1 defa kullanmıştım işe yaradığını tam anlamamıştım çok olduğu için şimdi ise sütüm damla damla geliyor bebeğim daha yeni 3 aylık olacak bi etkisi olur mu içeceğin emzirmem gerekiyor bebeğimi çok küçük 🌸😞😖
izmirana NOG06 Bende pek işe yaramadı. Ben “Hipp natal emziren anneler için çay” aldım ve 3 gün içinde baya fark etti bunu da deneyebilirsiniz. Ben günde 2 defa içtim bebeğimdeki gaz problemi de azaldı.
Tomtom NOG06 ben kullandım yani hatta fazla almışız hala ara ara içiyorum, tadı bence gereksiz tatlı ilaç niyetine tükettim tok karna içtim , artış sezinledim ama öyle woow bir etki olmadı bol bol su içip uyumak daha çok süt yapıyor bence
NOG06 Tomtom Uyku çok az uyuyorum çünkü bebeğim çok hareketli ve uykuları çok kısa,su içiyorum ama artmadı bi türlü 😞🌸
demirsmomm tadı çok kötü benim içimi baydı ama bence süte etkisi var, stevialı olan nispeten daha hafif