Diğer ay teyzemin kızının düğünü var . Teyzem bana et makinası almıştı düğün de takı takmadı genelde kız tarafı eşya alır düğünde takmaz . Annem kuzenime et makinası al takı takmayacak . Ben de takı düşünüyorum. Annem düğünde üzerine takma teyzene ver diyor takarsan onlarla gider teyzen aman borcunu kapatır dedi . Eşim bilezik alırız demişti annem öyle deyince o zaman bilezik almayıp tam altın mı versem . Olur mu acaba ??
Annem yarım veya çeyrekte olur ilerde teyzen onu sana yapmak için zorlanmamış olur diyor . Bilemedim ne yapsam