Damlanur Merhaba. Dün 4 ay aşılarımızı olduk. Bebeğimin ateşi var geceden beri. Gece ılık duş aldırdım tek zıbınla yatırdım üstüne bişey örtmüyorum. Elleri ayakları soguk vücudu sıcak. Ateş ölcer bozuk 36 gösteriyo hep. Ne yapabilirim bu durumda?
Seros Damlanur tabiki önce düzgün bir derece alin belki çok da yüksek değildir bizden 1 derece fazla olmaları kabul ediliyir
Srfkce Damlanur bizde dün 4.ay aşısı olduk gece hafif ateşlendi üstünü çıkardım ama derece ile sürekli takip ettim şükür bugün iyiyiz. Eli ayağı buz keserse ateşi vardır dereceyi yenilemenizi tavsiye edicem ılık bi duş aldırın calpol verebilirsiniz