aysen1405 Bebeğim 8 aylık son bir haftadır çok fazla hapşırıyor günde 20 30 kez neredeyse ve her hapşırma da 3 kez peş peşe oluyo. Hapşırmak çok normal ama bu kadar fazla olmasında bi sıkıntı mı var acaba
ikizerkekannesi aysen1405 ben kendi çocuğumu tanırım yani günde 2-3 kez hapşırırlar fazla oldumu ya burnunda sümük vardır yada grip kapıdadır 🤦🏻♀️burnunu serum fizyoloji ile temizleyin bence bu arda biraz kuvvetli besleyin
Esmhsn aysen1405 çok hapşıran kişi hasta olmaz derdi rahmetli babaannem 😂😂doğru mudur bilmem ama oğlum da çok sık hapşırır hiç ilaçlı hastalık geçirmedik şükür 🙏