Ağaç,orman denen birsey kalmayacak bu gidişle.
Hayvanlarımız telef oluyor beraberinde.
Abi niye her sene biz böyle bir olay ile karşılaşıyoruz. Cevabi belli aslında da neyse susuyorum.
Ne demiş peygamber Efendimiz
“Kıyamet günü bile bir fidan dikiniz.”
Biz dikiyoruz dikmesine de,ağaç denen bir şey bırakmıyorlar ki.
Nefesimizi bile çalıyorlar elimizden.😤
Bilerek yakıldığı için bu tepkim.