Merhaba arkadaşlar spiral taktırdım ve durmayan kanamalarım vardı şimdilik kanamalarım durmuş namaz kılıyorum ben ara kanamalarım durdukca abdest alıp namazımı kılmaya çalışıyorum her defasındada nevresim takım olarak değişiyorum bunla alakalı bilgi ala bilirmiyim her kanama sonrası değişim şartmı çünkü 2 gün kanama oluyor 1 gün olmuyor bazen 3 gün olmuyor 3 çocuğum var ve gerçekten büyük sıkıntı olmaya başladı çünkü ütüsüz nevresimde uyuyamıyorum bi nevi takıntılık var bende ütü konusunda nasıl ede bilirim yardım lütfen