Merhaba, biraz uzun yazabilirim lütfen okuyun. Bebeğim 3 aylık şimdiye kadar emmesinde problem yoktu gaz problemimiz de çok yoktu kendi çıkartıyordu. 2.ay kontrolünden sonra gaz çıkartmada zorlanmaya başladı neocolic diye bi damla vermeye başladık hiç rahatlama olmadı, daha kötü bile olmuş olabilir. Son 1 haftadır emmeye yatırdığım zaman kendini geri çekiyor ağlıyor. Kucağa gelip gezdiğinde sorun yok. Aynı zamanda 2 haftadır falan gürültülü kaka yapıyor ve bazen sümüksü bi kıvam oluyor. Kusması da var ama o hep vardı diye pek kafaya takmamıştım. Bugün internette gürültülü kakaya baktığımda inek sütü alerjisi yazıyor. Bu durumu yaşayan var mı aranızda?
Ve 2-3 gün önce doktor kontrolünde günlük gr alımının alt sınırda olduğunu gerekirse mama takviyesi olacağını söyledi. Sütümün yetmediğini düşünmemiştim hiç çünkü devamlı çiş kaka yapan bir bebek. Emerken kendini geri çektiğinde de göğüsümden süt akıyor. Haftaya tekrar kontrolü var ama ben kafama taktığımdan sizlere de sormak istedim. Benzer durumda olanlar yazın lütfen. 😓