Mefeannesi Kızlar iyi akşamlar oğlum 15 aylık mama içiyor hala ne zamana kadar içti sizin bebişler verebilirim değil mi daha
kirmizibasliklikiz_ Mefeannesi benimkiler 17.5 aylik sadece gunduzleri veriyorum ben. Bir sure daha veririm herhalde
Laren Mefeannesi kızım 13 aylık sadece gece ve sabah uyandığında içiyor. Birkaç ay önce gündüz kendi bıraktı bana kalsa bir süre daha verirmdim
livanurvealpinannesi61 Mefeannesi 2 yaşa kadar günde 2 kez formül mama içti öğle uykudan önce akşam yatmadan önce..
Kbrozmn Bebeğim 16 aylık sadece gece içiyor gün içinde ek gıdayla doyuruyorum karnını, 2 yaşına kadar gece uyumadan önce vermeyi düşünüyorum
Mefeannesi Kbrozmn ek gıda yı iyi yiyen bebek değil çok zor yiyor 🤷♀️ Gün içinde de veriyorum mecbur normal sanırım
livanurvealpinannesi61 Kbrozmn uzmanlar gece beslenmesini 12 ci ayda kesin diyor 1 yaştan itibaren bebekler gece Acıkmaz gece beslenmesine ihtiyacı yoktur kendiniz gibi düşünün gecenin bir vakti kalkıp yemek yiyor musunuz 2 yaşa kadar gece beslenmesi yanlış gece beslenmesi zararlı mide bağırsak sorunlarına reflüye neden oluyor.
kirmizibasliklikiz_ Mefeannesi evet 1 defa veriyorum 😊 bana kalsa onu da vermem de icindeki vitaminleri almaya devam etsinler diye 1 kere veriyorum