Bebeğim 2 ay 23 günlük ara ara kucağımdan besigine yatırırken kolları açık şekilde kasılıyor ve göz bebekleri titriyor kucağıma alıp bı sure sonra kasılması geçiyor önce korkuyor sanıyordum bugün yine olunca çok korktum randevu aldım doktora götüreceğim ama sizlerede sormak istedim araştırdım epilepsi belirtisi olabiliyormuş