Merhaba anneler oğlum 10 aylık henüz yürümüyor sadece ellerinden tuttuğumuzda o şekilde adımlıyor. Vicco almayı düşündüm ancak yürümesini mi beklemek doğru olur yürümesini beklesem dışarda falan ayakları üşür bide dışarda da bazen ellerinden tutup yürütüyoruz istiyor çünkü. Şimdi bu durumda ne almalıyım. Vicco alsam bir numara büyük acaba nasıl olur hani yürüdüğü zamana tam olur gibi düşündüm ama kararsızım yoksa herhangi bi panduf mu almalıyım