Merhaba benim bebeğim 4,5 aylık ve gece 15 kez kalkıyor memeye almadan uyumuyor, sallıyorum, emzik veriyorum(almıyor), gündüzde 1 saat uyutmaya uğraşıyorum 15 dk sonra kalkıyor çoğunlukla ve bu doğduğundan beri öyle artık ne yapacağımı bilmiyorum kilo artışı iyi doktor mama vermene gerek yok dedi yani aç değil, gaz sancıları da yok, uyku rutini oluşturmaya çalışıyorum başka önerebileceğiniz bir şey var mıdır?