Farahzeynep Sezeryan olmuştum, hastaneden çıktım 3. Gün, ertesi gün bebeği kontrol için götürdüm sonraki gün ben gittim 🙄
Hazelinannesi Bana da bir ay sonra demişler ama normal dogum oldu ve dikişlerm cok eriyen dikiş ama bebişi götürmştk 4.gün
Nesli1985 Hst. Çıktıktan 3. Gun ve 15. Gun cagiriyorlar kilo kaybi sarilik vs için anne içinde doktor soyluyor benim doktorum bebegi getirdigin zaman ugra demisti sorun yoktu çok sukur 40 indan sonra bidaha gel dedi sezeryan bu arada benim.
CaganAras İlk 15gün içerisinde işitme test yapılması gerekiyor zaten canım rn kısa zamanda gitmelisin bence
Minikcivcivim Hazelinannesi 10gün sonra gittim bir de bebeğim 6aylıkken tekrar gittim öyle çağırmıştı doktorum
Mucizeem Hazelinannesi cumartesi sabaha karşı doğum yaptım salı günü hem kızımı hem beni kontrole çağırdılar canım. Sarılık oranı yüksek çıktığı için cuma tekrar çağırmıştı doktor