Minicity var canım ben 600 liraya kızıma kışlık siparisir verdim . 8 parça aldım tanesi 70 liraya falan geldi. Kaliari sadece küçük alırken hep bir beden büyük alın. Ama kalitesi de iyi . Çok süper değil kötü de değil. Bu kadar hayat pahalilginde valla kalitleli mal elimize geçmiyor alamiyoruz kii