Çocuğum 7 aylık gecen persembeden beri diyetteyim kahvaltımı güzel yapıyordum aksam ton balıklı salata 3 beyazdan uzaklastım ama sanki sütüm azaldı doğumdan sonra çok vardı sütüm kıyafetlerim ıslanırdı hep 3 ayda terbiye oldu diyete başlamadan göğüslerim bu kadar yumuşak deildi bide ilk başta su gibi gelem süt uzun sürerdi simdi kısa sürüyor anlıyorum göğsümden sütüm azaldı diyeti bırakacagım yemek yiyerek mi sütüm oluyordu acaba ne yapayım sütüm geri eskisi gibi olsun