Tazebiranne2408 Doğum yapalı 28 gün oluyor kanama miktarı azaldı ama şuan adet kanaması gibi bildiğimiz kan gelmiş normal mi ve ne zaman tamamen geçer? Bazen sarı akıntıya dönüşüyor ertesi gün tekrar kırmızı şekilde geliyor normla mi bu durum?