Gizemlina26 Doğduğundan beri asla çok iştahlı emen bir bebek olmadı zaten uyanıkken emzirmek imkansız. Uyuyorken emiyor bazen onu da emmiyor. Anlamıyorum acıkmıyor mu.. Ne yapacağım şaştım kaldım kızlar. Kaç kişiyiz böyle acaba ?
Humus Gizemlina26 bende aynı durumdayım , bız 4 aylıgız. Bıraz sallayarak mayıstrdıgımda emıyor. Yada uykusunda emmıyor. Ayıkken emmıyor. Acıkınca aglıyor. Cok yoruldum. Gecıcı bı surec belkı ama coZumunu bulana kadar ıflas bayraklarını cekıcem. S. D
Dilruba_1 Gizemlina26 ben de öyleydim hiç kilo alamadı emzirmekle vakit kaybedince sağarak içirdim mama da verdim kilo aldı