Fatma123456 Yürüteç zararlı diyenler gelmesin lütfen 4 kardeşiz hepimiz kullandık bir problemimiz yok şükür zaten saatlerce onun içinde bırakmıyorum tecrübeli olan anneler sünnetden ne kadar süre sonra bindirmeliyim yürütece
Zebe Biz kullandık da ne olducular bi bitmediniz. Tıp gelişiyor teknoloji gelişiyor, Allah aşkınıza doktor zararlıdır, en çok erkek bebeğe zararlıdır diyorsa gıcıklığına demiyordur. Şaka gibisiniz.
Melake Zebe Katılıyorum, oğlum 9 aylık 5 aydan beridir beynimi yediler yürütec al diye almadım kullanmadım adım atmıyor emeklemiyor diye yürütece bağladılar kullanmadın ondan dediler. Bitmiyolar bitmiyolar 🫠 kaçtane doktora sorduysam kullanma hem kaza cok oluyor hemde sağlıklı değil dedi.
Fatma123456 Zebe sana sormadım ki zaten oğlumda herhangi bir problem görsem kullanmam dediğim gibi saatlerce bindirmiyorum
Zebe Melake biz de kullandık ama ZARARLI, tv izleyerek büyüdük ama ZARARLI, mama bile değil bisküvi süt içerek büyüdük ama ZARARLI. Annem bilmiyordu. Bilseydi yapmazdı. Üzücü hala şu dönemde bilip yapmak değil mi🌹
Fatma123456 Melake dediğim gibi saatlerce bindirmiyorum ama kullanıyorum herkesin kendi fikri tercihi
Melake Zebe Aynen öyle birde doktorlar bişey bilmiyor oluyor eskiler bilir muhabbeti valla daraltıyolar insanı
Fatma123456 Zebe herkesin fikri bak orda yok zararlı yok sole böle diyenler lütfen gelmesin dedim hala neyine yazıyorsun ki
Fatma123456 Birdunyabircennetannesi teşekkür ederim canım herkes böle çok bilmişlik taslarken cevap verdiğin
Fatma123456 Melake eskilerin her bildiklerini her dediklerini savunmuyorum zaten nefret ederim öle şeylerden benim gözümde yürüme arkadasindan bir farkı yok yürüteçin
Birdunyabircennetannesi Fatma123456 Rica ederim. Dediğim gibi en iyi siz bilirsiniz iyileştiğinden emin oldugunuz an bindirin. Bizim 1 haftada iyileşti ama 15 gün beklemeyi tercih ettim ben
Melake Fatma123456 yani dediğiniz gibi herkesin kendi tercihi elimde yoktu olsaydı günde 15 dk koyardım olmadığı için hiç almadım. Yürüme arkadası alıcam bu ay
Fatma123456 Birdunyabircennetannesi teşekkür ederim çok acelesi yok sadece yanlış bişey yapmamak için sordum 15 gün beklerim bende belki daha fazla insanlar sürekli onda vakit geçirdiğini falan zannediyorlar galiba
Fatma123456 Melake benimde öle çok fazla koymuyorum zaten günde toplasan 1 saat belki anca onuda çok acil zamanlarda çok hareketli bir bebeğim var çünkü
Birdunyabircennetannesi Fatma123456 Herkesin tercih meselesi bir şey diyemeyeceğim. Saygı duymak lazım aslında kullanana kullanmayana