seydadrk bebegim mama ile besleniyor kettle pıratik oluyor ama simbo aldım bi ayda bozuldu acıkcası cok pahalı bilimdik markalar önereceginiz memnun kaldıgınız ısıtıcı marka modeli nedir ekonomik olan