Bebeğim 8 aylık doğduğu için 1 hafta yoğun bakımda kaldı. Doğal olarak biberonla beslemişler. Göğsümü çok az tuttu ve sağıp verdim anne sütünü, emmediği için de mecburen mama veriyorum. Sık sık kabızlık sorunu yaşıyoruz, ac mama da aldık ancak bi süre iyi geldi şimdi yine kabız oldu. Kabız yapmayan mama önerisi olan var mı?