DenizAtannesi Arkadaşlar bu şuruba başlıyoruz bugün siz nasıl veriyordunuz ölçü olarak yani hem kaç defa hem nekadar lütfen yazar mısınız?
Ilaydakurt07 DenizAtannesi Günaydın Bende kullanıyorum tatlım sabah öğle akşam çay kaşığı ne dolu ne az bir şekilde veriyorum çok iyi geldi bize bu şurup kullanmanı tavsiye ederim daha rahat eder 🤗
Mervebtnrr DenizAtannesi cnm ben kızıma 12 günlükken başlamıştım vermeye 6 ml 3 e bolerek veriyodum ilk başta snra 3ml sabah 3 ml akşam olarak vermeye devam etmiştim. Çok ise yarayan surup biz sadece onu kullanmistik
AyseAlyamm DenizAtannesi canım kızım 32 günlükken doktorumuzun tavsiyesiyle Nurse Harveys şurup kullanmaya başlamıştık günde 4 kez 1 çay kaşığı demişti saatli bı şekilde verdim hep baya faydasını gördüm . Şurubu açtığın tarihi unutma canım 4 haftadan sonra kullanmaman gerekiyo .
DenizAtannesi Ilaydakurt07 bişey daha soracağım şurubun üstünde buzdolabında saklayın diyor soğuk olur mu çocuğa verirken siz nasıl muhafaza ediyorsunuz
DenizAtannesi Larissa_19 bende az kaşıkta ısıtıyorum napim bu seferde mideye sıkıntı olmasın üşütmesin
gulsahtutlu Açıldıktan sonra Buzdolabında tutulmalı mutlaka, kafanıza göre ölçü vermeyin hem etki de etmez öyle. İçindeki şırınga ile 5ml günde 3defa vermeniz gerekli. Ben soğuk verdim dolabın kapak kısmında duruyor.
DenizAtannesi gulsahtutlu 3e bölüyorum 5 ml yani 3 çay kaşığı. Çünkü bebekler için günde 1 defa diyor yani toplamda5 ml
Salmanc gulsahtutlu 5ml çok fazla çocuk doktoru 2aylıkken 3 öğün 1 tatlı kaşığı değimişti 2ml falan 3 ay olduk 3 öğün 3ml her öğünde
gulsahtutlu DenizAtannesi bizim doktor 3 defa 5ml dedi hatta ben fazla değil mi dedim öbür türlü etki etmez dedi hatta prospektüste de öyle yazıyor diye öyle verdim hep🙈
DenizAtannesi Salmanc ısıtmaktan kastım öyle ısıyla ocakla buharla değil kaşığa koyuyorum bekliyorum biraz normale dönünce veriyorum şurubu bi sıcak bir soğuk yapmak istemedim şişenin etkisi veya bozulma durumu olmasın diye
DenizAtannesi AyseAlyamm evet canım bende düzenli kullanmaya başladım şimdiden bile birkaç gündür faydasını gördüm evet 1 ay sonra yeni kutu yazayım biryere