Kubraoztrk Ben gittim çok pişman oldum ama gittiğime 😂
Umutunannesi_65 demeee 😅😅😂
Kubraoztrk he valla 😂
Kubraoztrk Bi şekil büyüyorlar ya bosver cok kasma tadını cıkar 🥰
Nesrincente galiba öyle yapacağım işin özü durumu kabullenip öyle yaşamak herhalde 😅