Kizlar tasinicagim evde cok buyuk degil ama balkonum var sukur cadd3 ustu onu acik panjurlu ve taslar eski ben orayi dizayn edicem balkonu cam yaptiricam aydinlik olsun istiyorum sizce kullananlarin yorumlari nedir temizligi vs hani daha omce kullanmadm hic birde sigara kullaniyoruz evin icinde icilmiyor malum cocuklar kisin orda rhat otirurum dye dusunuyorum.onerileriniz varmidir hani renk model vs