Mavi1_ozdenir Merhaha 10 gündür bas agrisi var mide bulantısı iştahsızlık bugün yine özele norolojiye gittim nörolojik muayne yaptı gerilim tipi agri dedi MR çekmedi gerek duysa çekerdi dimi ben cekmedi diye efam yapıyorum ve bas agrim hic geçmiyor sanırım