Hlmylmz Kızlar oğlumu akşam 6 dam sonra ek gıdayla beslemiyorum acaba yanlışmı ediyorum anne sütü veriyorum o yüzden mi kilo almıyor gece yatmadan ne yedirsem sizler nasıl yapıyorsunuz
Vera01 Hlmylmz bende saat 7 den sonra kizima genellikle mama veya anne sütü veriyorum.arada keciboynuuz özüyle pirinç unu veriyorum.kac kg sizin bebek?benimkinin kilo alımı coook düşük.
emayy Hlmylmz yulaf ve ırmıgı pısıryorum ıcıne yarım muz ve bebe buskıvısı eklıyorum severek yıyor aksamları.arada arı mama verıyorum eger evde meyve yoksa dıgwr kasık mamalarını yemıyor cunku