Vldn Merhaba arkadaşlar dün 20lik dişim gömülü olduğu için aldırdım fakat eve geldiğimde ağrıdan ağlayıp durdum çenenin zonklaması neredeyse Doğum sancısı gibiydi 🙄 içtiğim parolun haddi hesabı yoktu geçmeyince apronax içmek zorunda kaldım ve eşim de sağlıkçı olduğu için alveres in iğnesini yaptı sonuç gecem güzel geçti ama bebeğime sütümü nasıl yapacağım sağmam mı lazım sütüm aktı gerçi o yeterli olmamış mıdır
Hohomoromu Vldn biraz sağ canım akmaso yeterli olmaz bendd diş çektirdiğimde iğne falan yapıyorlar ya sağ dediler bana daha sonra emzir demişlerdi
Vldn Sütüm de zaten yok mama kullanıyorum o süreçte süt birikince mememi veriyordum anne üstünden mahrum kalmaması için 🤕
Farahzeynep 24 saat etkisi geçmiyor diye biliyorum, bu süreçte sağılmış sütünüz varsa onu verebilirsiniz veya mama verebilirsiniz. İlaç çünkü sütünüze karışır, bebek için zararlı parol harici.